Gå til innhold

Ååå..blir litt små irritert kjenner jeg...Datteren min fikk med en leksebok hjem i går,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

står på ukeplanen at leksen er til om fredagen. (dette står under Onsdag, samme dag hun kommer hjem med denne lekseboka).

Jeg tenkte at hun kunne få gjøre dette nå før barnetv'n.

Men så får jeg høre av henne at den ene læreren har samlet inn de bøkene i dag...??

Hvorfor i all verden samler han inn de i dag når leksen er til i morgen? skjønner ikke det helt. Vi hadde jo en dag til på oss.

jaja..

Vil bare ikke at læreren skal tro hun skulker unna leksene allerede som førsteklassing.. hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan det vel kanskje hende at det er datteren din som husker litt feil eller vil skjule at hun har glemt å ta den med hjem? Bare av egen erfaring som skolemamma de siste fire år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Tenker det samme, av erfaring, som 18:32.

 

Har dummet meg mang en gang ut overfor div.lærere. Huff, jeg gremmes....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min fikk leksebok med seg hjem på mandag, pluss et hefte med oppgaver. Vi gjorde alle oppgavene i heftet, før jeg så at det faktisk var for hele uka. Boka har ikke blitt samlet inn her, men de fikk den ikke med seg hjem før de faktisk ahdde lekser i den. Til da lå den i hylla på skolen...

 

Kan være at jenta di drar en hvit løgn fordi hun har glemt den, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står på ukeplanen jeg har fått at den leksa er til i morgen..

Og Lærern har samlet inn den lekseboka i dag.

Jeg hørte med en annen mor om han hadde samlet inn boka til hennes datter også, og det hadde han visst. :/

Så da skjønner jeg ikke helt..

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da tar du det opp med læreren i morgen, eller skriver en beskjed i meldingsboka om at datteren din ikke har fått gjot leksene siden de åpenbart har samlet inn bøkene før leksene skulle være ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var det første jeg gjorde..

Eller det vil si, jeg sendte en mail til den andre læreren (som ikke tok inn disse bøkene) og forklarte.. :D

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...