Gå til innhold

Dere som bruker i.d bare minerales

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller hvordan det nå skrives..Er dere fornøyde?

Og hvilken farge tror dere jeg må ha? Jeg har veldig lys hud, men har ofte røde flekker i ansiktet(har atopisk eksem) spesielt rundt nesen og panna. Og rundt øynene har jeg veldig tydelige blodårer.

Jeg må sikkert ha en ganske lys farge, men jeg vil jo at den skal dekke godt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd.

Det jeg gjorde, var å gå i en butikk som solgte det, snakket med damen der, og virket veldig "usikker" siden det var så dyrt.

Fikk henne til å "prakke på meg" en slik prøve pakke samt vise meg hvordan jeg skulle ta det på korrekt.

Og vips, så viste jeg hvilken farge jeg skulle bestille på nett.

Skrevet

Det var en lur ide:) Tror jammen jeg skal prøve det. Men jeg har fryktelig dårlig pokerfjes da, så spørs om jeg klarer å styre min begeistring;)

Skrevet

Jeg bruker medium beige og har helt vanlig hud. Da må du nok sikkert ha en lysere uten at jeg kan svare deg på akkurat hvilken farge.

Om du har ting du vil dekke bedre, som f.eks blå ringer under øynene så har de et eget pudder for det. Tenkte jeg skulle kjøpe det, men har ikke kommet så langt ennå. Enn så lenge bruker jeg et lysere pudder til å dekke, og så tar jeg det vanlige på utenpå der.

Du trenger ikke et mørkere pudder for at det skal dekke. Jeg ble fortalt at det dekker bedre med et lysere, og så bruker man bare et mørkere oppå. Man må nok bare prøve seg frem. Gå i en av butikkene som selger det for å finne din farge.

Skrevet

Jeg bruker fairly light. Har lys hud som ikke lett blir brun. Jeg err veldig fornøyd med den fargen. Dra til en salong der de kan vise deg hvordan du påfører den. Hvis ikke kan resultatet bli litt ujevnt.

Forresten bruker jeg å bestille dette mineralpudderet på www.strawberrynet.com Der får jeg det til under 200 kroner. Fri frakt.

:)

Skrevet

kan også kjøpes på www.blivakker.no

Men vet ikke om de fører absolutt ALLE fargene

Skrevet

Jeg er lys og bruker medium beige:) Fikk høre av hudpleieren at den fargen passet de fleste.

Skrevet

jeg ville gått til butikken og fått meg en "prøvepakke" Den koster...800? Da får du med koster og alt du trenger og så har du gnske så lenge. Etter det kan du jo kjøpe billig på nett.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Har selv eksem og jeg tåler veldig godt produktene.

Jeg fikk en "prøve make-up" i butikken, og resultatet var såpass overbevisende at jeg kjøpte prøvepakken. Den er verdt det, for da får du alle børstene.

Jeg bruker den lyseste fargen, og den dekker veldig godt synes jeg. Går over til nest lyseste om sommeren.

Jeg bruker også concealer pudderet og av og til shimmer eller rosa pudder. Har ikke prøvd solpudderet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...