Gå til innhold

Snart i havn med vinter klærne til minsta. Dere andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har hun fått Skogstad vår/vinter dress på tilbud til 399 kr. Har kostet 799 kr. Veldig fin. Så har vi kjøpt en Reima vinterdress på finn til 500 kr. Og så ekstra dress fra Reflex til 399 kr. To luer har hun og fått. Har og fått kjøpt litt ull. Votter er igjen, men det tar vi litt seinere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte det meste av dresser og ull på salg i fjor, så vi er helt i rute.

Skrevet

Var ferdig til påske i fjor vi:)

KJøper alltid neste sessongs vintertøy og ull på salg

Skrevet

Tror jeg har det hun trenger, men det vil vise seg etterhvert om jeg har rett;)

Skrevet

Minsta mi på 7 mnd har også alt ferdig, mesteparten er etter storesøster. Må få sko når hun begynner å gå, men det venter jeg med.

Storesøster mangler høstsko, vintersko, vinterdtress og evt. høstdress og litt supplering av ullklær, luer og votter. Har kjøpt henne to-delt vinterdress da, men ser jo nå at det meste annet mangler, hehe.

Skrevet

Nei her tar vi det etterhvert. Han vokser så i rykk og napp at jeg er usikker på størrelsen før det blir skikkelig vinter. Så får jeg heller betale fullpris - istedet for å risikere å sitte med klær som er for små.

Skrevet

Hvor hadde de så rimelig reflex dress?

Trodde jeg hadde vintertøy, men den yngste må ha ny. Den eldste har friends dress tror jeg, men kanskje behov for en ekstra. Vintersko er vanskelig å kjøpe sesongen før... Men fleece og ull er i boks.

Skrevet

De har salg på Reflex dresser på barnihagen.no

Jeg kjøpte Reflex vinterdress der for 299kr. Rask levering også.

Skrevet

Kjøpte dresser på salg i januar , og har kjøpt ull på salg nå.

Vi mangler bare vinterskoene, men de venter vi med til det blir kaldt altså.-

Skrevet

Mangler et par vintersko. Ellers ferdig.

Skrevet

Har nettopp hatt en opprydding i ull, votter, luer og diverse. Er bra i rute. Fant ut at hver unge har 7 ullundertøysett som passer, samt ekstra longser. 2-3 sett med tykkull, vinterdressene fra ifjor passer. Plenty med regnvotter og vanlige votter og luer.

Så det eneste som ikke er sjekket opp enda er vintersko. Men er bra i rute ja!

Skrevet

Jeg kjøpte den i Reflex butikken her jeg bor i dag. Kampanje visst.

HI

Skrevet

Hun minste må arve det storebroren hadde. Han eldste håper vi det fra i fjor passer på. Vi har strengt tatt ikke råd til klær før jeg får jobb.

Skrevet

Mangler vintersko og votter, ellers ferdig :) Kjøpte på salg i vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...