Gå til innhold

Privat jordmor i Trondheim. Noen forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Legen min er på permisjon i 3uker, og jeg trenger hjelp så snart som mulig på grunn av jobb og tilrettelegging.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en privat jordmor i Trondheim som er hyggelig og kansje har kapasitiet til å ta meg inn på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg var på ultraportalen i kjømpmannsgata i går.

jeg fikk time på dagen.

hvis du drar inn på www.ultraportalen.no og trykker deg inn på "bestill time" da ser du når du kan få time, jeg bestilte på samme dag :)

kjempe trivelig jordmor fikk jeg som heter bente.

Skrevet

Legen har plikt til å stille med vikar! Ellers kan vel ikke jm skrive sykmelding?

Når jeg ikke fikk jordmord med førstemann var de iallefall ingen private jordmødre i byen (med unntak av om du ønsket ul)

Skrevet

Hei! Tusen takk for svar Ellim :)

Jeg har prata med dem og de kunne ikke hjelpe meg :( Jeg trenger dokumentasjon i forhold til svangerskapspenger, og de tok bare ultralyd.. Tror jeg skal ta en tur til de senere for å få se bebisen i magen da! Men jeg vil vente til det ser helt ut som en ordenlig bebi :P Er 7+5 i dag, i løpet av helgen skal man kunne se at det ligner på noe (:

Lykke til videre med magen (:

Skrevet

Ja, det stemmer med vikar. Jeg er sykemeldt nå men går også på skole 8 timer i uken i tilegg til jobb, men om jeg går på skole får jeg ikke sykepenger. Litt kjip situasjon for hvis jeg ikke møter på skolen snart mister jeg plassen min :( Er jo ikke så stor forkjell på sykepenger og svangerskapspenger, bortsett fra at jeg kan gå på skole om jeg motar svangerskapspenger.. Vikaren til legen min var virkelig utrivelig og hadde ikke peiling på hva det handlet om. Hun ba meg bare prate med jobben og at de fikser det, men jeg trenger jo dokumentasjon fra lege/jordmor. Var derfor jeg tenkte å prate med jordmor så jeg kansje får ordnet dette så jeg kan starte på skolen fra neste uke... Ble litt inviklet dette :P

Men takk for svar Makko og lillegutt! Jeg må vel oppsøke vikar igjenn om jeg ikke får time hos helsestasjonen i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...