Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 er detmulig. grr. må på ul å s igjen. hva kan de gjøre?snu henne?keisersnitt?jeg har 3 fra før, og alle blitt fødd i uke 36,37.startet med vannavgang. så ganske nervøs nå...noen med erfaring??please...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Mitt gull tok helomvending fra sete til hode i uke 38. Så det er fremdeles håp
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 min var også i tverrleie så sent, han snudde seg. det går nok bra:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Min snudde seg fra hodeleie til tverrleie i uke 38 (det ble keisersnitt). Så det er mulig at de snur seg så seint. Vil ikke anbefale snuing. Det er er ganske risikabelt og de lykkes bare i 20% av tilfellene. Til ettertanke så er dette ulovlig (eller ikke praktisert) i de fleste andre vestlige land nå. Norge henger etter. De legene jeg har snakket med synes det er forferdelig at snuing fortsatt praktiseres i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå