Gå til innhold

hvor ofte ser du eller prater du med dine foreldre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prater med mamma nesten hver dag. ser hverandre kansje anhver uke.. aldri hatt noe bra forhold til min mor.. fikk veldig bra forhold når mine foreldre gikk fra hverandre.. nå kan jeg spørre mamma om alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, et par ganger i året og da er det jeg som ringer/besøker/inviterer.

Bor 30 min fra hverandre

Skrevet

ca 1 gang i uken eller mer. Og ser henne ca 1 gang i mnd.

Skrevet

En gang i uken kanskje. Var oftere før når vi bodde 5 min unna. Nå bor vi 30 min unna. De degger slik opp om broren min, at jeg har mistet litt av interessen for å ta initiativ til å ha så mye kontakt med dem. Vi har ikke noe dårlig forhold altså, det vil jeg unngå pga av barna mine som er veldig glad i mormoren sin. Og det er nok mannen min som irriterer seg mest over det. Det har alltid vært slik, så jeg er vel på en måte vandt til det. Men det irriterer meg at det skal gå ut over barna mine.

Skrevet

Ser dem et par ganger i måneden, forsøksvis iallfall, og snakker med mamma på telefonen flere ganger i uka pluss at vi sender meldinger. Pappa litt sjeldnere, men ingen grunn til det annet enn at mamma er den som er flinkest til å ringe ofte ;) De er fortsatt gift.

I sommer så jeg dem hver dag for da bodde vi hos dem i over en måned mens vi var på leilighetsjakt. Det var kjempekoselig. OG behagelig. Mamma lagde middag hver dag og de hjalp massevis til med guttungen =)

Skrevet

Prater på telefon 1-2 ganger pr uke. Sees ca annenhver mnd, da gjerne en langhelg om gangen.

Bor 2,5 timer unna.

Skrevet

2 ganger i året. Bor ca 15 min gange unna.

Skrevet

De bor på andre kanten av landet, så det kan gå noen mnd mellom hver gang vi ses, men sjeldent mer enn 2-3 mnd. Snakker på tlf hver uke og ellers ved behov.

Svigers ser vi ca en gang i uka eller så, og samboer snakker med dem et par ganger i uka på tlf.

Har et godt forhold til dem alle!:)

Skrevet

snakkes 2 ganger om dagen, sees flere ganger i uka :D

Skrevet

Varierer. det kan gå en uke, men kan og være oftere. Alt etter som.

Skrevet

Snakker med mamma nesten daglig. Ser hverande ca annenhver helg:)

Skrevet

snakker på tlf minst 5 ganger i uken.

Treffes 4-6 ganger i året!

Har et suupert forhold til foreldrene mine, å de stiller opp om jeg trenger det! :)

Skrevet

Prater med de kanskje to ganger i måneden og er sammen med de ca to ganger i året. Vi bor 12 mil unna hverandre. Men de kommer innimellom å henter barnet så da ser jeg de oftere enn to ganger i året, men det er toi ganger i året hvor jeg drar på besøk til de. Ellers svipper de innom å henter barnet og har henne noen dager i ny og ne.

Kan forøvrig ikke spørre min mor og noen ting. Hun sliter psykisk og tåler ikke høre noen ting, så det er min far som tar av seg alt når barnet er der.

Skrevet

Vi snakker med hverandre omtrent hver dag, og sees 1-2 ganger i uka. Vi bor 3 km fra hverandre og er veldig gode venner.

Skrevet

Prater med mamma nesten hver dag, pappa kanskje en gang i uka. De er fortsatt gift.

Mamma jobber ikke så prater med henne som oftest på dagtid siden det da er ofte jeg lurer på noe:p

Ses kansje en gang eller to i mnd:)

Skrevet

Snakker med mamma en eller flere gang i uken eller annen hver uke. Det kommer helt an på. Men vi snakkes ganske ofte.

Pappa snakker jeg med kanskje en gang i måneden, men vi tekster og sender ofte e-post. Han jobber mye og jobber han ikke så er han ute og seiler. Ikke alltid så lett å få tak i på telefon;)

Skrevet

Snakker med mamma på tlf nesten hver dag. Sees minst 1 gang i uka,bor 5 min gange unna.

Pappa er en annen historie..snakkes kanskje 2 ganger i året,bor i samme by,men aldri hatt et nært forhold.

Skrevet

Treffer mamma flere ganger per uke jeg :) ca 3 minutter og gå dit.. Kunne aldri tenkt meg og sett henne feks bare 1 gang per mnd.

Pappa har jeg aldri hatt noe særlig kontakt med, treffer han tilfeldig innimellom, men det blir litt sånn "rar og stille" situasjon.

Skrevet

Min mor er min sjef, og i tillegg sees vi privat ca 5-6 ganger i uka....

Skrevet

Min mor er min sjef, og i tillegg sees vi privat ca 5-6 ganger i uka....

Skrevet

Vi snakkes som regel en gang i uka og ses ei gang hver eller hver andre uke. Men det svinger veldig, alt etter hva som skjer rundt oss.

Skrevet

Pappa: Sjelden. Møtes kanskje 1 gang i året og snakker på telefon et par ganger i året. Har sporadisk kontakt via facebook(mail). Alltid hyggelig når vi treffes. Han bor på en annen kant av landet, og har alltid gjort det.

Mamma: Bor noen mil unna. Vi snakkes vel ukentlig. Møtes månedlig. Har aldri hatt et kjempeåpent forhold til henne. Vi snakker om vanlige ting, men hun er ikke den jeg åpner meg opp for hvis jeg har problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...