Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Skjønner at det ikke er noe fasit... Men jeg gråter ofte... ingen vet om det, absolutt ingen. Er alenemor, så etter ungene er i seng for kvelden starter det ofte.. helt uten grunn... låser dører og sitter foran tvn og gråter... tror jeg føler meg ensom, selv om jeg har familie venner og kjæreste... I dag er en sånn dag at jeg bare vil reise hjem og gråte.. lenge til barna skal legge seg enda, så får holde ut... Er jeg helt rar? vet jo at dette ikke er normalt...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Du er vel kanskje ikke så glad,da? Er vel en grunn til at en gråter så mye mener jeg...(om du ikke er gravid og hormonell,da)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg aner ikke hva som er normalt, men gråter lite i noen perioder, mer i andre. Nå for tiden gråter jeg kanskje en gang annenhver måned eller noe sånt fordi jeg er trist/lei meg, og så innimellom til en trist bok eller film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå