Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 http://www.sportsdeal.no/index.php?main_page=product_info&cPath=10518_10519_10522&products_id=7407 Synes det ser ikke fullt så bra ut!
Mom2Two Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg synes den var så stygg at jeg mangler ord.. Jeg hadde ikke gått i den om ikke alternativet var å fryse ihjel (bokstavelig talt!) Noe så uelegant, ufeminint, harry og stygt? Hehe.. Men hver sin smak!
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Hehehehehehehehehe jeg må hive meg på Mom2Two!! =) Ville ikke bli sett død i en slik! Men jeg takler ikke dun uansett. Men den tar kaka =P
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Når jeg dro hjemmefra klokken syv om morgenen i vinter og gradestokken viste 17 minus, med mitt kjære barn på akebrett etter meg, fordi bussen hadde "fryst bremseveske" og ikke kom - Da hadde jeg gått i den kåpen uten problemer! Ellers er det ikke særlig elegant, det må jeg inrømme, i tilegg er den for nok litt for dyr for meg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Synest den va veldig kul! Ser ikke fin ut på bildet, men slike kåper er tøffe på,synest jeg!! Har en som ligner selv, bare ikke i merket Bergans
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Si meg, er den fotsid...? Hadde den rukket til midt på låret, så hadde jeg ikke hatt problemer med å gåt i den.Men hadde ikke kjøpt frivillig. Men fotsid?! Det så bare grusomt ut.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Er det kaldt nok, kunne jeg nok gå i den - men den blir nok litt for 70-talls for meg...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 De var jo stort sett utsolgt så NOEN har iallfall likt den.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Jo, den var liksom retro-kul. Kanskje. Men skulle jeg hatt noe sånt måtte det være fordi noen hadde den på loftet. Hadde ikke betalt mer enn 20 kr for den:)
Mille** Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Nei, det ser jo ut som man har tredd på seg en sovepose!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Der sa du det, den ligner søren meg på en sovepose!!! Haha!!
It's all about me Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 Den er mye finere i virkligheten, så ja den hadde jeg med glede brukt. Kjøpte en fra HH ifjor og elsker den. Når det er minus 15 grader ser det mye bedre ut med en jakke laget for været enn å fryse seg halvt ihjel i en annen men kanskje i en annen setting stiligere. Alt til sin tid, og når det er skikkelig kaldt er en dunkåpe fint. Ventet ganske så mange timer tilsammen på bussen i fjord vinter fordi den ofte kjørte full forbi, men frøs ikke et sekund.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Kjøp denne istede så får du en grevling rundt halsen i samme slengen. snææææææsent
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 Kjøp denne istede så får du en grevling rundt halsen i samme slengen. snææææææsent http://www.ambiente.no/html/koll/koll/koll04.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå