Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Kjenner bare slemme-Guro`er, så liker ikke navnet i det hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Frekke, bedre en alle andre, osv osv.. behandler folk dårlig!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Vel, hun ene slår og kaster stein i hodet på folk. Er lederen av mobbegjengen. Og hun andre er en bortskjemt berte, som elsker å rakke ned på andre...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 liker det uvanlig på våre kanter
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Knallfint Hadde en nabo som het Guro. Hun var så kjempesnill Fortsatt snill hehe
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 Liker det ikke. Mamma ville kalle lillesøsteren min det for mange år siden, men jeg protesterte veldig - så da ble det et annet navn, hehe.. Men det er helt OK navn, altså.. Hever ikke et øyenbryn om noen presenterer seg som Guro
Novadona Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 Det synes jeg er helt topp, og jeg har bare gode vibber på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå