Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hvordan gikk dere frem for å få det? Holder det å snakke med gyn? Er porsgrunn et greit alternativ?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Vi kom ikke så langt, for da vi var hos gyn og skulle starte prosessen var jeg allerede gravid. Men ja, det holder med gyn. Første gangen vi var hos gyn i forbindelse med barnløshet ble det tatt en masse prøver av oss begge. Mannen min ble også henvist til sykehuset for å ta prøve av sæden. Siden alle prøvene var bra, ble jeg så sendt til lapraskopi (vet ikke om det er vanlig). Jeg var litt usikker på om jeg ville gå igjennom assistert befruktning så vi lot det ligge litt, men neste skritt hadde altså vært at hun sendte henvisning/søknad til det sykehuset vi ønsket oss. Jeg har et vennepar fra Oslo som har reist til Porsgrunn for å få det gjort der. De er kjempe fornøyd. Personalet er visst veldig hyggelige, de føler seg godt ivaretatt og har fått god oppfølging hele veien. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå