Gå til innhold

Gravid for første gang ? tror jeg :P


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere ! :) Vi er vel alle i samme sko, jeg er i hvertfall i lykkerus idag, og gleder meg veldig til samboeren min kommer hjem !

Jeg har liksom følt i en drøy uke, at kroppen min forandrer seg .. murringer i magen , kvalm om kvelden , griner for ingenting, og forandringer i brystene .. Jeg har aldri hatt en blodåre på puppen, nå er de overalt !!

 

Er dette litt tidlig eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida du

dette kan variere fra person til person, og graviditet til graviditet

fant selv ut på man/tirs at eg var gravid. er idag 5+5 (5 fullgåtte uker+ 5 dager)

har selv hatt kvalme på kveldene, hadde en utblåsing som endte i tårer i helgen, mensmurringer, ømme bryster, og mer skal d bli (håper d sitter denne gang)

så her er d bare å glede seg fremover med alle forandringene som kommer etterhvert i kroppen

Lykke til:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme symptomene som deg faktisk, murringer i magen, kvalme om kvelden, griner for ingen ting og blir veeeldig fort sliten. Alle testene jeg har tatt er dog negative, men krysser fingrene for at det bare er litt tidlig :)

Har du tatt test enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varpå legekontoret tirsdag meden urinprøve og fikk d bekreftet der oxo. Var så innom jordmor for å få henne til å bestille tidlig UL, som eg ble lovd i ca uke 7 neste gang eg ble gravid, og har tatt de blodprøvene som skal takes. så fikk unnagjort litt på tirsdag. har ny time hos jordmor i uke 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Kanskje jeg også burde ta en urinprøve hos legen? Får bare negative hjemmetester, og mistanken om eggeløsning i dag pga de berømte murringene var falsk den også.

Har faktisk ei venninne som kun fikk negative tester hjemme, men selv etter at hun testet positivt hos legen! Kanskje litt mere følsomme tester de har der?

PS: Var jeg som signerte med anonym, innlegget før deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at eg gikk så tidlig med prøve til lege, er pga 1 ex.u januar 2010 og 1 MA juni 2010. Så vil være tidlig ute med oppfølging fra start.

men denne gangen skal d sitte.

har stort sett bare murringer på kvelden, og til tider kjennes d ut som om bekkenet presses utover. kvalmen kommer gjerne når eg ikke er flunk til å passe på å spise lite og ofte.

treg mage er oxo på plass.....

men nå har jo eg gått med graviditetshormoner i kroppen siden okt/nov -09. har faktisk melk, dvs bare små dråper eg kan presse ut til tider. og dette har eg hatt siden jan/feb-2010.

rart hva den kroppen vår kan

ønsker deg masse lykke til

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...