Gå til innhold

Er dette frekt eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe noe hos ei på finn.no. hun oppga portoen til og bli 75 kroner, men i dag når jeg mottok pakken så har hun altså postet det i en ferdig frankert smartpostkonvolutt til 45 kroner! Altså jeg har betalt 30 kroner for at hun skulle sende den til meg! Har lyst og sende henne en mail, men ønsker og høre deres meninger før jeg evnt gjør det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det va frekt!!

Men jeg skulle også sende noen klær til ei her inne. Hadde undersøkt hvor masse det kostet å poste det. Det ble et eller annet beløp, men når jeg kom til posten viste det seg at en annen slags pakke var billigere å sende og det ble 30 kr mindre.

Nå ga jeg beskjed å spurte om hun ville ha dem igjen, eller om jeg skulle sende mer klær neste gang, så kunne hun betale 30kr mindre da. Det valgte hun. Så håper snart jeg har mer klær å sende hehe =)

Kanskje du får en beskjed?

Skrevet

Det tar jo faktisk tid å dra på posten for å sende ting også da. Synes ikke 30 kr er noen ublu pris for å gidde å sende noen varer heller enn at de selv skal komme og hente dem.

Skrevet

hun har også måttet dra på posten med sakene dine, så 30 kroner, hva er vel det??

Det er smålig av deg å mase om det.

når jeg selger noe på Finn så selger jeg til folk som kan hente hos meg, jeg gidder ikke det styret med å sende.

Skrevet

Hadde det vært snakk om over 100kr. så hadde jeg sendt en mail. Men 30 kr, er det noe å klage på?

Jeg syntes det er smålig av deg hvis du gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...