miamu Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Dagen jeg oppdaget at jeg var gravid via hjemmetest, ringte min mor meg og fortalte at min bror og hans kjæreste skulle ha barn. Hun var da 10 uker på vei, mens jeg 4. Da jeg hadde vært hos legen og fått bekreftet svangerskapet fortalte jeg dette til min mor som ble veldig glad. Hun har trodd lenge at hun ikke skal få noe barnebarn da vi har ventet til vi nesten er 30 år. Broren min er 22 år og med relativt kort forhold til kjæresten, så naturlig nok trodde vi at jeg skulle være først. Men hun fortalte dette til min bror som fortalte det videre til sin kjæreste. Det endte med at kjæresten ble fly forbanna og kasta ut broren min. Hun tror nå at mine foreldre kommer til å forskjellsbehandle oss og barna. At jeg liksom er favoritten.... Synes dette er merkelig reaksjon. Vet ikke om det har noen sammenheng med at jeg er i full jobb og har satset på karriere frem til nå. Mens både broren min og kjæresten er arbeidsledig. Hun har også et barn fra før. Dette svangerskapet var jo heller ikke planlagt. Og når de skulle ta avgjørelsen om de skulle beholde barnet, måtte de spørre foreldrene våre hva de synes.... Detr som er enda merkeligere er at broren min har snudd ryggen helt til meg. Jeg har ikke sagt eller gjort noe som har ført til dette(som jeg vet om iallefall). Men ha sender meg sms om at dem skal ha alle klærne mamma strikker osv. Måtte bare få dette ut, for jeg blir litt frustrert over situasjonen, men tror jeg bare skal overse det og la dem tute avgårde som de vil. Vi bor heldigvis et stykke unna hverandre
FlightlessBird Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 dette er vel bare tull. Var jo et innlegg på anonymforum om andre siden av denne saken... Dette tror jeg ikke noe på!
Gjest Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 kanskje din bror bare tullet og at du tok det litt feil??
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 høres ut som noen rare folk, kanskje best du snakker dem til abort?
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Herregud, hva skal man si? Dette var en merkelig, umoden og barnslig reaksjon. Litt patetisk, kan jeg også driste meg til å påstå. Verden kretser ikke bare rundt dem, og det er det best de innser før barnet blir født for det virker som om disse to trenger litt "growing up to do"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå