Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Nathalie! helt klart:) det heter jeg:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Hvilke av disse navnene er finest. Nathalie
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Nathalie er veldig fint, men liker Celina også =)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Til 14.23 - HvilkeT av disse navnene er finest?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Alle er dritharry.Spesielt Natalie.Gros.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Kjære HI Jeg er en til tider fordommsfull person. Jeg mener at mange ting kan si noe om et menneske. Bl.a hvilke navn de velger til sine barn, og hvordan man skriver. I ditt tilfelle så vil jeg kategorisere deg i klassen "uten høyere utdanning" Navnene du foreslår er sukkersøte, der er liksom ikke tyngde i navna. Når du heller ikke kan skrive riktig spørreord, tyder det på at vgs ikke var helt din greie. Er jeg inne på noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå