Gå til innhold

Tatt fram voksien?


rima

Anbefalte innlegg

Denne uka tok jeg voksiposen med i barnehagen. Er ikke mer enn rundt 10 grader her på dagtid nå, så nå er det visst over med dyne i vogna for i år. Snøen har kommet langt nedi fjellet alt her i nord. Fysjom, snart vinter jo...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei er ikke helt der enda, her på østlandet har det vært strålende sol og rundt 20 grader midt på dagen, så hun ligger fortsatt med et teppe over seg. Tenkte å rote fram dyna i helga, for begynner å bli høstkaldt i skyggen, så greit å ha i bakhand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det samme som Magica. Skal finne frem en dyne til barnehagen, men venter litt med voksien. Men det er nok sikkert ikke lenge til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen voksi her heller. Men har levert fra dag en av dyne og den er flittig i bruk. Ligger på ett pledd og dyne over seg men skal sies at hun kun ligger i bodyen. Stor koser seg med vogna i barnehagen nå etter litt innkjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst ja. Bare her høsten er kommet og vinteren er virkelig i anmarsj den og. I morges var det 3 grader da vi sto opp... Brrrr. Henta voksien i barnehagen da jeg leverte storesøster sånn at vi har den i helga til lillebror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo her også, så her har vi akkurat tatt med dyne til barnehagen. Men det er vel neimen ikke lenge før posen er fremme.

 

Når begynner vi med strømpebukse igjen? Kanskje på tide snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha Rima! Jeg skjønner at jeg bør holde meg her ned i sør:) I dag putta jeg på han en strømpebukse før han gikk i barnehagen, men sa at de bare kunne ta den av hvis det ble for varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...