Gå til innhold

det finnes en EGEN side for NAVNEDEBATTER!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaper det problemer for deg at du må browse forbi disse spørsmålene på anonymforum? Så da er det altså en regel at man KUN tar opp ting her som det ikke finnes andre fora for? Oi, da må vi holde tungen rett i munnen. Da burde dette innlegget ditt være på kranglesiden, ikke her.

Skrevet

Grei info. Det har blitt litt i meste kaget i det siste. Folk spør om hva man mener om det ene og det andre navnet, og så blir de sure og såra når ikke 100% av svarene er positive. Greit om de tar det på riktig forum da, for der får de stortsett svar fra likesinnede, som også leter etter navn til sine barn. Så er de i samme båt og svarer kanskje derfor mildere. Alle vet jo at spør du om n oe som helst, ikke bare navn, her inne på anonym, så får du mange dumme svar. Det må man leve med.

Skrevet

Ja det er faktisk et lite problem å "bare" rulle nedover siden og forbi dem.

Nettet er helt på bærtur for tiden og både henger og lever sitt eget liv. Så når jeg ruller kan det ta en stund før siden begynner å rulle og så ta et kjempehopp til bunn hvis jeg har trykket for mye. Og så samme leksa opp igjen.

Så jeg hadde blitt kjempeglad for å holde all navnmaset til navndebatten :o)

Skrevet

Det er faktisk utrolig irriterende, at de hele tiden dytter ned andre innlegg. hilsen en annen anonym

Skrevet

Faktisk enig her, har jo tatt helt av med navnespørsmål siste par dagene. Kunne jo fint blitt en aktiv debatt inne på Navnedebatten.

Men dersom alle stikker innom den og kommenterer litt så lokkes vel folk til å bruke det forumet?

Skrevet

syns ikke det er no problem. Men det er vel det at her får de svar kjapt? Synes det er helt greit jeg da :)

Skrevet

Er utrolig irriterende at hele første siden domineres av "hva med leander, hva med iselin, hva med ... " osv!

Det er en grunn for at det er ulike forum sider, de er til for å brukes!

Skrevet

signerer her...

navn kan holdes til riktig debatt side..

ganske lei av alle disse navnene som folk vil ha meninger på nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...