~La luna~ Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg har ei Simo kombivogn, 07 modell, som jeg hadde tenkt å bruke på nestemann.. Men den har blitt veldig solbleket, både kalesjen og det trekket som er på sportsdelen/sittedelen. Den er svart, og noen steder lysgrå nå synes jeg. Noen som vet om det går an og evt farge sittetrekket? Eller om det går ann å få kjøpt dette nytt uten å bestille igjennom feks babyshop? Kalesj kostet nemlig 2000kr.. Takk for evt. tips og svar! :-)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Du kan "male" kallesjen med panduro tekstilmaling, funker helt supert. Tekstilene til sittedelen burde det være en smal sak å få farget opp med tekstilfarge og fixeringssalt som man får kjøpt bla. på meny (her i byen i allefall)- Om tekstilene er enfarget sort da selvsagt.
~La luna~ Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 Takk for tips! ;-) Da skal jeg jammen prøve det! Veldig fornøyd med vogna, og lite brukt, så kjett og måtte kjøpe ny! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå