Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hadde ikke i min villeste fantasti tenkt på at jeg skulle ende opp som den klisse-jenta. Men møtte mannen min, og etter det har det jo bare vært "elsker deg" og "jeg er så forelska" for ikke å glemme "love you!". Ikke bare når vi står opp, men hver gang vi snakker på telefonen, som gjerne blir en 2-5 ganger daglig, midt under en serie begge følger med på, før vi legger oss, før vi sovner, hver gang en av oss skal ut dørene uten den andre...ja, stort sett hele tiden! I tillegg sendes noen sms'er i løpet av dagen med lignende tekst eller bare ":-*" Er vi helt idioter eller? 'Hehe..skulle tro vi var nyforelska og forholdet var knapt ett år, men vi er da gifte og har noen år på baken sammen. Hihi..er visst fremdeles forelska ja!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Har straks vært sammen i 2 år. Å sier elsker deg , fra 2-5 ganger hver dag Å gjør som dere, sende slike meldinger med nusse tegn
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Samme her, mange ganger i løpet av dagen Vært sammen i 3 år. Synes det er viktig å fortelle hverandre sånn jeg
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jaa! Det er jo så deilig og høre! Men vi begynner jo å le av oss selv og hverandre innimellom over hvor rosa og tyggisboblete alt kan bli HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Sier det hver dag:) Og som regel på mld iløpet av dagen:) Vært sammen i 3år<3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Så koselig for dere ) Syntes det er veldig bra at dere kan ha det slik. Samboeren min og jeg sier det også ofte til hverandre. Sånn som før han drar på jobb, før vi legger oss og før vi drar på turer, der vi skal være fra hverandre noen dager. Jeg kan plutselig ha lyst til å si det mens vi ser på tv, lager middag ol. og han kan plutselig si det til meg. Men ikke hele tiden og heller ikke hverdag )
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 vi har vært sammen 11 år og sier "jeg elsker deg", i hvertfall hver kveld når vi legger oss, når vi skal på tur etc. av og til i mld på dagen. Ender ofte mailer til han med love ya.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Vi sier "jeg elsker deg" flere ganger om dagen. Har vært sammen i 13,5 år, gift i 8,5 år
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Vi har vært gift i 15 år og har tre barn, og sier det i alle fall et par ganger i løpet av dagen til hverandre:) Alltid når vi kysser farvel og godnatt, og noen ganger innimellom også
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Vi har vært sammen i 14 år og sier veldig sjeldent "jeg elsker deg" til hverandre. Det er rett og slett av fonetiske grunner vi sier det så sjeldent, setningen blir så oppstyltet og falsk på en måte i dialekten vår. Sier "glad i deg" mye oftere, men ikke daglig. Derimot viser vi hverandre at vi er glad i hverandre hver eneste dag. Blikk, berøring...sier mye mer enn ord synes nå jeg. Ord kan fort får noe vanepreget over seg, mens intensiteten i blikket, ømheten i kjærtegnet...det blir like godt hver gang. Dessuten blir ordene ekstra spesielle når vi først bruker dem, siden vi bruker dem så sjeldent. Innser at de fleste andre tenker anderledes enn oss, men for oss fungerer dette godt.
valkyrien Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Vi har vært sammen i snart 5 år, og vi sier "elsker deg" minst en gang om dagen. Det blir jo oftest flere, men alltid når vi legger oss, hører liksom sammen med "natta, sov godt" for oss det
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 aldri :-) viser det heller i handling. synes det blir litt klissete og det kler meg ikke ... vært sammen i 12 år, og var vel litt mer "løssluppen" med ordene til og begynne med haha
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 Ordet "elsker" bruker vi aldri. Det er ikke naturlig verken i mitt eller hans vokabulær. Men "gla i deg" bruker vi nok flere ganger i uken. Jeg kan egentlig ikke fordra slikt verbalt kliss i tide og utide, syns det blir så kunstig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Sier at vi elsker hverandre før vi legger oss om kvelden, før vi drar på jobb på morgenen og før vi skilles ellers. Og selvsagt innimellom ellers om vi skulle ha lyst til det. Og så viser vi det selvsagt da, det er jo det viktigste. Tar på hverandre, kysser og er generelt gode mot hverandre. Har vært sammen i 6,5 år, bodd sammen nesten like lenge. Nærhet og kjærlighet er VIKTIG for å holde på følelsene i en ellers hektisk hverdag.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 sammen i 12 år her. sier det flere ganger om dagen. så mye brukt at det nesten har mistet sin betydning ifølge mannen min.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #16 Skrevet 2. september 2010 Vi har vært sammen i 5 år, å sier 'Elsker deg' ett par ganger i uka. Sier 'glad i deg' flere ganger daglig.. Når vi legger oss, står opp, snakker på tlf o.l 'Elsker deg' ble veldig mye slengt ut i starten, så det ble litt oppbrukt. Når vi sier det nå, mener vi det virkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå