Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 jeg har lyst til å kjøpe et bæresjal eller noe.. men vet ikke hva som er best, og blir helt forvirret av alt som finnes.. jeg vil gjerne kunne bære helt fra babyen er nyfødt.. men jeg ser for meg at jeg og samboeren min kommer til å være som det paret i vg reklamen når det gjelder å få på oss en komplisert "knyteinnretning".. Men kanskje dere som bærer kan fortelle meg hva dere har valgt, og hvordan dette fungerer for dere? Og hvor dere har kjøpt det??
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Til nummer en kjøpte jeg elastisk bæresjal da hun var ca 5 uker. + Veldig lunt, nært og stor variasjon i barestillinger, kan knytes ferdig på kroppen før man har babyen i . feks knyte det på hjemme, kjøre på butikken og putte ungen oppi på parkeringsplassen. - klarte ikke å få henne på ryggen da hun ble større, et tiltak å lære å knyte, 6 meter stoff soper ofte i bakken når man skal knyte det på utendørs Kjøpte sjalet nytt på barnebutikk for kr 629 Gikk til innkjøp av meitai da hun ble større. Fantastisk sak. Også brukt på lillesøster fra hun var ca 6 uker +lett å få barnet på ryggen alene, lett å knyte på. Bruker egentlig ikke bæresjalet lenger nå når babyen er 3 mnd. - Kjøpte meitaien brukt til 500 kr Har ikke TV så vet ikke hvaslags reklame det er, men kontordama til gynekologen min snakka om en VGreklame da jeg var der på 6 ukerskontroll.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 er det sånn at man ikke skal bruke meitai til helt nyfødte?? Og betyr det at sånn elastisk knytesjal er det eneste man kan bruke til helt nyfødte?? Og hva med baby bjørn? Noen som har denne? når kan man begynne å bruke den? og stemmer det jeg har hørt om at den bare skal brukes 15 in om gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå