Gå til innhold

I går buket vi to biler."!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååååååååååååååååååå er det mulig.

først meg selv da jeg skulle åpne bildøren for å sette inn matvarer. pleier vanslig vis å sette dette i bagarsjen men bilen som hadde parkert bak meg var så nerme at den døre kunne jeg glemme å åpne.

så jeg tenker at jeg setter dette i baksetet. glipper døra i det jeg åpner pg paow rett inn i nabobilen. var bare å skrive lapp med telefon nummeret mitt og beklagelse og at jeg skulle dekke dette.

litt senere på dagen så skal jeg og mannen hente barna de går i forskjellig bhg, så vi enter eldste først. kjører tilminstens bhg. p- plassen er veldig full men en litt trang liten plass til oss er det. jeg skal gå inn og hente mens poden og pappaen blir sittende. sier til poden at han ikke må åpne bildøren og at han og pappa skal sitte i bilen til jeg og mini kommer tilbake. og før jeg selv er ute av bilen så paow igjen poden ville være med og nok en bil har fått bulk med fargeoverføring. pokker.

kjenner jeg koker. er det mulig!!!

jeg er jo så forsiktig og opptatt av dette ikke skal skje og så når det først skjer så to gangerpå en dag.

bør vel nesten invistere i en slig suge dings som retter ut bulker. men bilene må jo omlakeres og da.

har skrudd på barnesikringen for dørene nå. men likevel jeg greide jo den ene selv.

noen som vet ca hvaslikt koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda! Ring forsikringen din med en gang å spørre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...