Chupa chups Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 3-åringen vår sluttet med bleier i sommer uten noen problem, og var tørr om natta i mange uker. Han er sååå stolt av seg selv, og sier at bare babyer bruker bleier. MEN så har han begynt å tisse i senga om natta. Han gjør det ca annenhver natt, og jeg har ikke gjort noe stort nummer ut av det, men begynner å bli litt lei av å vaske tisselaken og laken. Så jeg har foreslått at vi tar på bleie igjen om natta et par kvelder nå. Men han begynner å gråte da, og spør om han er baby igjen, og det bare knuser hjertet mitt å tvinge på han bleie. Så, finnes det noen annen løsning? Noen som har lure tips, eller vet om noe annet vi kan bruke for å hindre vått laken hver natt?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Det finnes bleier for store gutter ;O) Ikke kall det bleier, bare si, at dette her er spesielle truser for STORE gutter! Enten kjøper de som er fra libero potty training truser eller fra Dry night.
Chupa chups Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 Hmm, takk for tipset. Frykter for at han gjennomskuer disse også, men får prøve
Ladybug~N&E Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 får man ikke slike dry-nights i bokserversjon også? eller er det kanskje bare for større gutter? og disse drynightsene.. ser de egentlig ut som bleier?
Ladybug~N&E Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 eller hva med å bare kjøpe et par tøybleier?
Ladybug~N&E Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 http://www.barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=168_130&products_id=1433 dette er en avvenningsbleie. ser ut som ei truse;
Chupa chups Skrevet 2. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2010 Takk for tipset! Har vanlige tøybleier, men han vet jo at de også er bleier Det står at disse ikke holder på så mye, men kanskje verdt å forsøke uansett...
Chupa chups Skrevet 2. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2010 Bokserversjon av drynights hadde vært genialt, forresten... skal holde utkikk etter det!
Ladybug~N&E Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 http://www.drynites.com/no/barn/drynites-informasjon/default.aspx minste str. er 4-7år da... jeg har sett dem på meny. er jo kanskje verd et forsøk alikevel? ikke sikkert de holder på abolutt alt siden de blir litt store men kanskje det ikke blir så veldig mye søl...
Chupa chups Skrevet 2. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2010 Oi, de boksershortsene var jo supre!! Det blir bra Tusen takk, ladybug
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå