Gå til innhold

Er så lykkelig!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skrike det ut:-) Etter en vaskelig vår og sommer, er det endelig lykke tårer som renner i dag.

Mistet søsteren min i vår, og det har vert mangen tunge stunder. I dag har jeg vert på 3d ul og sett en perfekt liten baby turne rundt i magen:-) Er så glad! Solen skinner og 100 dager til terminen:-)

Ha en super dag damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. :o) Og kondolerer så mye med tapet av søsteren din, så utrolig trist...

 

Klem til deg

Skrevet

åååå gratulere så masse og kos deg resten av svangerskapet:O):o) nyt tiden og ta vare på deg selv:)

 

Forferdelig Trist med søsteren din,varme tanker og klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...