Gå til innhold

Da er september over oss. Hvordan gikk det med alle augustmagene?


Feit no more

Anbefalte innlegg

Jeg selv fikk knerten ei uke etter termin. Fødselen var udramatisk og "normal" (men jæ***g vond) og han var helt gjennomsnittlig stor, akkurat som vekstestimeringen anslo. Vi koser oss alene her hjemme nå, renselsen er over, ammingen er prøvd og gitt opp, dongeribuksa er på igjen og beltet allerede på innerste hakket :-)

 

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillebror kom for 6dager siden,8dager over termin. Ble lagt inn å satt igang dagen før. 14kg har forsvunnet så da har jeg 3kg igjen til jeg er der jeg var før jeg ble gravid :)

Ammingen er problemfri, etterriene er jævlig vonde men virker heldigvis som d gir seg snart nå,er bare ne sjelden gang iløpet av dagen nå.

Pappan er enda hjemme sammen med oss halvannen uke til på fødselspermisjon, og storebror på 20mnd syns dette med en baby er spennende og litt rart,ingen sjalusi enda :)

Han var 4070gram og 51cm lang :)

 

Hvorfor har du gitt opp ammingen tomatsalat?

 

Få høre om hvordan d gikk med dere andre her i august gjengen??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille ulrik kom til verden 11 dager over termin, og er en nydelig frisk "liten" gutt som veide 4105 gram og var 53 cm lang.

Fødselen gikk veldig fint med lystgass og ett pyntesting .

13 kg er borte har 5 igjen:) Så jeg kan ikke klage på noe.

Har en mye bedre opplevelse denne gangen enn første da hele fødselen kom som ett sjokk på meg og denne gangen fikk jeg med meg hele opplevelsen:)

 

Ammer og har det veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så aktiv her inne mens jeg gikk med lillegutt, men forteller litt uansett :)

Her kom lillebror 4 dager etter termin, var 3966 gr og 52 cm, har kun noen få sting ingen indre revning, ammingen går veldig bra, var på vekt kontroll i dag og lillegutt er kun 111gr under fødselsvekta si :)

Har ikke våget å veie meg enda :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augugstbaby ble julibaby her.. Lille gullet kom 7 uker før termin og veide 2290 gram og var 43 cm lang.. Vi var innlagt på sykehuset i 1 1/2 uke før vi fikk komme hjem.. Han hadde ingen problemer og klarer seg ypperlig. Nå er han terminbaby og veide 3540 og var 53 cm lang forrige tirsdag.. 8 av mine kg forsvant på sykehuset så det er bare et par igjen hos meg.. Jeg hadde en veldig enkel å grei fødsel uten epidural. Ble klippet men ble sydd fint sammen igjen..:D Amminga går strålende og vi storkoser oss...:D Håper alle koser seg med sine små..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...