verdens heldigste mamma Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Kjøttbollene tok jeg ut av fryseren i går, med frister ikke så mye akkurat nå allikevel. Noen forslag til hva jeg kan lage som er noe annet enn - brun saus, poteter + grønsaker - toatsaus og pasta som vi vanligvis har?
Gjest irismor Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Fløtesaus og potetmos (blir jo nesten som brunsaus og poteter) Pizza
rima Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke lage fløtegratinerte poteter og putte bollene inni? Riv over masse deilig ost og grill´n
skulle så ønske... Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Hos oss bruker vi mye kjøttboller i lapskaus.. Knallgodt. Laget i går med masse ferkse grønnsaker, kjøtboller og pølser oppi...
meg & to små vampyrer Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Godt oppi hjemmelaget tomatsuppe. Eller i pitabrød med grønnsaker, dressing osv I salat kanskje? Det har jeg ikke testa ut. Gratinerte kjøttbollder med pasta og grønnsaker går kanskje an å lage..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå