Gjest amandine Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg har en classic og elsker den. Nå har jeg et ganske avslappet forhold til vogn, da, men det er jo faktisk en designklassiker som er praktisk i tillegg. Pluss superlett! Bruker aldri swinghjulet som kan være foran, riktignok, men det er vel kanskje en vanesak. Jeg føler ikke jeg trenger det, så det ligger ubrukt i boden...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 kjøpte easywalker for 2 år siden. Ble sånn påvirket av reklamen i denne fødselsboken. Men er veldig fornøyd med vognen. Iallefall på vinterføre når det ikke er bra måkt bort snø. Da var det bare å løfte opp vognen på forhjulet og geleide vognen gjennom det verste. Ellers synes jeg at den så litt kjip ut innvendig i forhold til en venninne av meg som hadde vognen bugaboo. Syntes og at det var litt synd at når barnet settes i sittedelen/sportsvognen at man ikke har mulighet til å snu retning på barnet. Med tanke på sol og vind. Men ellers veldig fornøyd. Jeg blir nok å beholde vognen nå som nr 2 er på vei. Skla kjøpe flaskeholder og ståbrett til jenten min som er 2. Har også bagen som hører til, da vi reiser en del. Super til reise denne bagen, alt annet av vogntilbehør og masse annet (kremt krem.. har alltid for liten koffert) Lykke til med valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå