Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg vet om en veldig søt gutt som heter det, og lurer på om vi skal kalle vår baby for det hvis det blir gutt. Jeg tror kanskje det er et navn mange ikke liker, men jeg synes det er et koselig navn.
Lilleleen Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Må høre det noenganger. Hadde jeg møtt en baby som het Nils, så hadde jeg stusset litt. Tenker gammel mann når jeg hører det. Men det er ett sånt navn som man må venne seg til. Syntes helt sikkert at det hadde blitt fint om jeg hadde kjent ett barn som het det )
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Jeg liker det ikke så veldig godt. Jeg husker da vi var små, sa vi "Han er jo helt NILS!" om folk som var helt idiot. Jeg tror jeg fremdeles har litt denne assosiasjonen til navnet.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Ikke min favoritt, men hvis dere synes det er fint, så er det jo det som er viktigst
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Nils er en tilstand ikke et navn!
øynesomtinntallerkner Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 hahaha så fantastisk vittig, en TILSTAND hoho nei jeg syns Nils er litt komisk navn.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Kjempefint! Et navn som helt klart hadde vært på vår liste om vi ikke allerede hadde det i nær familie...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Min klippe i livet og storebror heter Nils, så for meg er det vakkert! Så vidt jeg vet er ikke min storebror en tilstand, så til deg over; tror det er et navn...
The Bad Gal Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 Det har litt sånn vattnisse-klang over seg, men likevel er det søtt:-) Gå for Nils, du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå