Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Eller vil den forsvinne helt om ikke lenge...?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Tror hverken den kommer til og øke eller forsvinne!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg tror den øker drastisk fra og med mnd etter at vi får siste utbetaling for sistemann, he he.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Den fosvinner nok, på den måten at siden den aldri justeres opp vil den om noen år være null verdt. Min mor fikk 970 kr i barnetrygd på slutten av 70-tallet (samme beløp som nå). De pengene gjorde at hun kunne gå hjemme mye lengre enn sine 3 mnd med svangerskapsperm som hun da hadde. For den første barnetrygden kjøpte hun og pappa tørketrommel, fra butikk, og den har de ennå. =) Jeg mener barnetrygden burde behovsprøves og justeres etter inntekt. Intensjonen med stønaden var jo å jevne ut klasseforskjeller. Men i dagens samfunn så har de 970 lite å si for majoriteten, mens de har MYE å si for noen få. La de få som trenger den få mer, og la oss andre være uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå