Gå til innhold

Er det flere som har mer luft i magen som gravid? Er bare 7+2, men er virkelig oppblåst altså...


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Jeg både raper og fiser mer enn vanlig, selv om jeg ikke spiser annerledes. Nå har jeg gått til innkjøp av både biola og Activia, og håper det kan hjelpe litt.

 

Er det flere av dere som har det slik eller? HUsker det var slik da jeg gikk med Elias også...rapte mye mer enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne gangen var jeg utrolig plaget med det. Magen stod rett ut, og noen ganger slet jeg med pust og fikk smerter langt bakover i ryggen. Helt håpløst. Var vel slik til og fra hvertfall de første 14 ukene. Så bare i kortere perioder.

 

kom ikke luft ut noen steder her da for alt stoppet seg. Men det blir som regel litt bedre etter første trimester da :) Håper du snart får det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg så mega gravid ut i uke 5, pga luft, fra å være helt slank kunne alle se hun var gravid..

Og det var kun en i magen :)

Så antar det er normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har voldsomt mye luft i magen, magen buler helt øverst, og det gjør nesten vondt..

Fiser ekstremt mye mer enn vanlig også..

Våkner om mårran med slik mage, og går sånn hele dagen.. håper det går over snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det slik enda (er 18 uker nå), og blir det som sist svangerskap kommer jeg til å ha det slik hele veien. Det er utrolig plagsomt og har ikke funnet noe som jeg klarer å få i meg og som samtidig virker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...