FruV Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Tenkt oss til tyrkia igjen =) ser at nazar har mange fine hotell. Dette blir ferien neste år
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Ja, vi reiste med nazar til pegasos world. Anbefalles!!!
trøndermamma Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Vi reiste med Nazar til Aqua Fantasy for to år siden. Årsaken til at vi reiste dit var at hotellet så bra ut og at det var all inclusive. Var der i 14 dager og var stort sett fornøyd, men kommer nok ikke til å ta all inclusive mer. Ble lei av den samme maten i 14 dager. Hotellet lå et stykke unna bebyggelse, så vi følte oss litt "fanget" på hotellet. Det var liksom ikke bare og gå ut for å se seg om. Ikke var det så mye å være med på heller uten at du måtte kjøre langt, og det var jo dumt i og med at vi reiste sammen med flere med små barn. Renholdet var kjempebra. Utrolig mange engelskmenn og russere på det hotellet, men det gikk greit. Flymaten var utrolig dårlig!! Der anbefaler jeg å ta med litt selv til barna, det var nesten ingen av ungene i følget vårt som spiste noe særlig. Salat med tunfisk, og en dessert som antagelig skulle være is, men den var nesten tint og smakte pyton. Ikke noe som falt i smak hos oss iallefall. Guidene snakket svensk og var veldig hjelpsomme. Vi har hørt i ettertid at hotellet Pegasos skal være bedre enn Aqua Fantasy, så kanskje bør dere velge det:)
Piken på landet Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Vi reiste i fjor, og skal i år igjen reise med nazar til pegasus royal. Vi var veldig fornøyde. Med små barn syns jeg all inclusiv opplegget var suverent, og jeg forlot faktisk ikke hotellområdet en eneste gang den uken vi var der. Hadde nok blitt lei både området og maten om vi hadde vært der lenger, men for en uke var det perfekt!
*betty*spaghetti* Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Kom hjem fra tyrkia på søndag, reiste med nazar til pegasos resort! ALDRI ALL INCLUSIVE igjen, men hotellet var perfekt!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå