meg & to små vampyrer Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Man kan jo det om man vil. Jeg hadde på en knelang lysegrønn ullkjole som jeg syns var veldig fin.
Gjest Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Hadde på meg en sølvkjole som gikk helt ned til bena,mannen hadde dress med slips som passet til:)
Gjest amandine Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg hadde helt antrekk fra Oleanna, med fotsidt silkeskjørt, topp og jakke, mannen hadde dress. Videre for min del oppsatt hår med blomster, brudebukett og dritlekre sko;) For ikke å snakke om verdens flotteste mann!
L&M Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Eg hadde en kremfarga fotsid-tubekjole og kremfarga bolero. Så var "brud" men uten brudekjole... Mannen hadde dress med vest og slips..
Sweet Amber Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Jeg hadde brudekjole i mitt tinghusbryllup:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 fikk låne min tantes (inn gift) brude kjole, som gikk meg til litt over kneet følte meg som en prinsesse, med den flotteste prinsen i dress
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Har ikke gifta meg enda, men skal ha brudekjole
2barns mor Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 Mannen hadde dress og jeg hadde sid tunika/kjole. Hadde ikke noe selskap da, men det blir etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå