Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Nå ble jeg så nysgjerrig, siden disse andre spm fikk så mange svar. Selv synes jeg f.eks Leander er forferdelig og motepreget. Min sønn heter Martin. Vær nå ærlig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Nydelig! Om jeg hadde fått en gutt til, skulle han hete det. Min første er oppkalt etter sin bestefar.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg syns Martin er et stygt navn, ville aldri kalt gutten det... Forferdelig navn..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Nå ble jeg enda mer nysgjerrig. (Jeg er HI). Gidder dere også si hvor gamle dere er? Er bare nysgjerrig på om det er en sammenheng. Selv er jeg 34 år. Dere som synes Martin er et stygt navn, hvilke navn synes dere er ordentlig fine?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Synes ikke det er et stygt navn, men det er jo forferdelig kjedelig da........ Jeg er 28 år.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Ikke min smak, men så har jeg en Leander da Er 29 år, og når sønnen min fikk sitt navn hadde jeg ikke en gang hørt det før. Synes faktisk det er litt kjipt at det plutselig ble så populært.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Jeg synst Martin er et veldig flott navn. Dette navnet brukes i alle verdensdeler. Er 32 år. Og veldig enig med deg i Leandernavnet. Må tenke meg om 3 ganger om det er et jentenavn eller guttenavn. Bor på vestlandet og her har jeg aldri før hørt om noen med det navnet. Bare lest det her inne.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Martin er et kjempefint navn! Minsten her kunne godt ha blitt en Martin hvis vi ikke hadde hatt 2 andre små Martin-er i vår nærmeste omgangskrets. Jeg er 37, og syntes Leander er et skikkelig stygt navn.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Jeg syns Martin er et skikkelig kjedelig navn, hadde aldri kunnet bruke det.. Jeg er 36 år
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Jeg som syns Martin er et forferdelig navn er 31 år... Hvor gammel er du som syns Leander er forferdelig?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 Anonym 08.19. Jeg er 34 fra ett tettsted 15 min fra oslo.
Lilleleen Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Jeg har alltid likt navnet Martin, men siden min samboer heter det, så vil vi ikke bruke det. Jeg liker navnet Leander også. Og jeg er 26 år )
Martin+Mamma Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 Jeg syns det er verdens fineste navn, selfølgelig ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #17 Skrevet 2. september 2010 Min kusine på 72 har nettopp fått en Martin. Jeg liker navnet jeg. Tidsløst og ikke gammeldags. Det er Martin'er i alle generasjoner. Leaner er ikke fint nei. Fatter ikke hvorfor det er så mye brukt.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #19 Skrevet 2. september 2010 Hun er altså ikke 72, men 27... gikk litt fort i svingene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå