Gå til innhold

Noen som kjenner noe der nede?


min lille spire

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 5 uke nå, og når jeg ler litt kraftig eller sitter og kanskje bøyer meg på enkelt måter, er det akkurat som om jeg kjenner eggstokken min eller noe annet der nede. Kjenner det ekstra godt på venstresida og vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, det er akkurat som om jeg er litt støl eller øm..

 

Lurer bare på om det er noe dere andre merker, og om det er vanlig?

 

Ville kanskje vært rarere om man ikke merket noen forrandring i det hele tatt, det er jo faktisk noe nytt som skjer der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, det er bra å høre:) Ikke så godt å vite når man går gjennom dette første gang, og begynner jo å lure på om både det ene og andre er riktig å føle eller ikke.. Får slutte å engste meg nå kanskje og heller glede meg over at jeg har kommet så langt som jeg har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det akkurat likt! Hvis jeg reiser meg fort så rykker det til liksom. Eller ler eller hoster. Mest på venstere side her og. Aner ikke hvorfor det er mest på den ene siden men...

er også i min 5 uke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mye der nede. Har kraftige "menssmerter" ganske ofte, men de sier det er helt normalt. Bare livmoren som vokser. Er også i uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sterke mensmurringer og så "strekker" det liksom på sidene. Vet det er livmorsligamentene som tøyes fordi livmoren vokser, så det blir på en måte vokseverk. Er 3+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra tråd, nå ble jeg lettet, jeg har også hatt sterke menssmerter og det er en merkelig støl følelse i magen uansett hva jeg gjør. 4 uker i dag!! Er så glad :-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

På mandag merket jeg en forrandring, merker ikke fullt så mye rart nå, som det jeg har gjort tidligere. Ting har vel begynt å stabilisere seg. Er i dag i uke 6+1, så det roer seg litt etter hvert..

 

Nå sliter jeg bare med kvalmen, føler meg delevis båtsyk hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mensmurringer i dagene før og etter ikm, så jeg venta bare på at tanta skulle komme. Ville liksom ikke "kaste bort" en test når tanta ble å komme snart uansett....hehe... men så gjorde den ikke det.

Da jeg var 4+3 minka murringene, men allerede natta etter våkna jeg med smerter der nede. Og det var midt på. Har aldri kjent noe lignende før.

Er nå 4+6 og det stikker litt av og til, feks. når jeg snur meg, bøyer eller strekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...