Gå til innhold

Hvor mange her bæsjer i dusjen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det rett og slett av miljøhensyn. Klart det er litt jobb å makke alt opp i sluket og få det til å renne ned, men gud bedre så god samvittighet jeg får etterpå!!

 

Har lært ørna å sitte over sluket når han frauer også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæsjer i vasken på kjøkkenet. Det er der vi har avfallskverna

Skrevet

Er dere syke eller??????????

 

Fy faen...

Skrevet

De selger egne spader til slik i rørleggerbutikker, da slipper man å spyle i en evighet med dusjen. De har i alle farger og fasonger.

Skrevet

Jeg gjør... og så gnir jeg alt utover etterpå!

Herlig :=)

Skrevet

Jeg bæsjer rett i blomsterpottene jeg. Nydelg gjødsel! :) Det er miljøhensyn det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...