Gå til innhold

dere som har simo eller emmaljunga, se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det størst plass i sittedelen på simo eller emmaljunga...?

håper noen svarer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig og svare på i og med at det er mange forsjellige simo og emmaljunga vogner. Ville gått inn på barnevognguiden.no om jeg var deg og sett om det sto noe slik info oppgitt der. Jeg har iallefall emmalunja edge duo combi til sønnen min og er veldig fornøyd. Ikke for smal iallefall :).

Skrevet

Har også Emmaljunga edge duo combi, og det er en stor vogn:)

Skrevet

Kan ikke svare deg på sittedelen, men Simo har større bag enn emmaljunga. Vår sønn vokste ut av den første vognene vi kjøpte.

Så da kjøpte vi en Emmaljuna som vi hadde hørt var hadde stor bag, den måtte vi dessverre bytte. Det ble en Simo i stedet som var større.

Skrevet

Det er jo bare tullball å skrive det generelt for Simo og Emmaljunga! Emmaljunga-bagen min er diger og lun, og venninna mi som har en eller annen Simo-vogn har en liten og trang bag. Jenta mi brukte bagen til hun ble nesten to, mens hun med Simo'en måtte kjøpe ny da hennes gutt var 8 mnd

Skrevet

har inntrykk av at simo duo kombi vogn er større enn emmaljunga, det var derfor jeg valgte simo. men simo kombi der bagen er løs oppi tror jeg er noe lunde som emmaljunga sin den er litt mindre..

Skrevet

oi, så ikke at det var sitte delen du mente :)

Skrevet

det kommer jo heeeeelt an på modell.

Jeg har emmaljunga mondial duo og har til das dato ikke sett en simo som er større.

Skrevet

Hva i himmelens navn? Enten så er det en duo, eller så er det en kombi!!

Skrevet

Jeg har også emmaljunga mondial du og har heller aldri sett en simo som er større.:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...