Gå til innhold

Slitsom svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle poste et innlegg, og hvertfall ikke et der jeg berklager meg over svigers.

MEN hvordan få svigermor til å forstå at guttungen faktisk ikke trenger alt?

Hun kjøper inn både tøy, sko og strikker.

Hun er rett og slett fantastisk, men da jeg sa at guttungen trengte et par vintersko kom hun med 4 par. Forskjellig farge og fasong.

Min samboer har sagt at vi sender 3 av disse parene til Russland, og hun reagerer da med å kjøpe inn 3 vinerdresser. En til barnehage, en til vanlig og en til pent.

Når jeg prater til henne er jeg som "luft". Sier at guttungen har alt og at det er bedre om hun kjøper inn en av hver str og da gjerne for et år frem i tid. Men hun hører jo ikke på meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La vær å ta imot og be henne om selv å bytte til en annen størrelse som dere faktisk får bruk for. Eller si at flere av tingene bare kan stå hos henne fordi dere ikke bruker de hjemme.

Skrevet

Jeg hadde bytta det i annen str. som jeg hadde fått bruk for. Har samme problem som deg. Men her er det slik at har jeg kjøpt vintersko og kjeldress til mine barn og svigermor får høre det. Løper hun til butikken og kjøper det samme i samme str. Vist jeg sier noe så sier hun at det er greit å skifte. Mens jeg mener at en kjeldress og et sett med bukse og jakke er nok. Samme et par med vintersko og et par med cherroser er nok. Kan heller kjøpe nytt vist det de har blir slitt eller for smått.

Skrevet

Jeg hadde blitt superglad om jeg hadde hatt en svigermor som hadde kommet med noe som helst jeg!

Skrevet

helt enig om at jeg ville blitt super glad hvis min svigermor så mye som latet om at hun liker jeg skal ha barn med hennes sønn...

vi har aldri hatt noen god kontakt, og vært med sønnen hennes i tre år, og hun ser han elsker meg. men ikke bra nok for henne jeg gitt;/

så ta imot, og tenk heller at hun bryr seg, selv om det er litt for mye er det garantert bedre enn ingenting!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...