Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Det er over 2 år siden jeg var bruker av bim sidene sist og jeg kjenner ikke igjen det jeg engang så på som et hyggelig og informativt forum Blir trist og syns det er skremmende å se hvor mange stygge kommentarer mange klarer å lire av seg ovenfor andre bimere her. Poster man et innlegg som er litt utenfor normalen, blir man beskyldt for alt mulig, får stygge kommentarer og har sett mange kommentarer som er direkte mobbing. At noen klarer å skrive at andre bør ta abort og ikke er egnet som foreldre, uten å kjenne hele historien eller personen er helt sykt. For noen kan det kanske være en slik kommentar som får noe til å ta abort eller gjøre andre dårlige valg de vil angre på. Og ofte må folk forsvare seg og nesten legge frem bevis for at historiene deres er ekte. Kan ikke huske at det var slik sist jeg var bruker av bim! Følte da at dette var et voksent og informativt forum for oss som var prøvere eller gikk gravide. Nå virker det mer som en chatteside for hormonelle fjortisser som ikke har bedre å drive med etter skoletid. Savner gamle bim!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 I dag synes jeg det har vært langt hyggeligere her inne enn det har vært på lenge:-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Anonym er felles for prøvere, gravide og for oss som har barn. Vil du kun være på BIM så kan du holde deg unna Anonym-forumet
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Hvis anonymforumet er felles for alle, passer det fint for meg Men synes allikevel at noen kan være litt vell krass i uttalelsene sine her på forumet. Tipper at ikke alle ville sagt det samme om de traff en person ansikt til ansikt. Håper iallefall ikke det er mange som ville bedt et menneske om å ta livet av seg eller fosteret sitt etter kun noen få kommentarer. Syns det er skremmende når noen kan komme med slikt, og at man skal bli mistrodd om man ikke er helt A4! Selv om det er et anonymforum, syns jeg vi kan holde oss for gode til å mobbe, dømme og komme med kommentarer vi ikke ville sagt ansikt til ansikt til en fremmed. Litt normal folkeskikk rett og slett! Må legge til at det er mange koselig tråder her også, men reagerer veldig på disse "du burde aldri vært mor"/ "ta abort, barnet fortjener ikke en sånn mor"/ "hvordan kan du leve med deg selv?" / "stakkars barna dine som har en sånn mor" osv kommentarer. HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 signerer HI vi normale får prøve å holde moralen og positiviteten oppe, for det er nok av raringer her inne, folk man aldri ville snakket med om man så dem på ordentlig,men som skriver innlegg og svarer her inne. Skjønner godt at du ikke kjenner forumet igjen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå