Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Pent navn. Man kan fint leve et liv som Thomas:-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Er glad i Thomas, selv om jeg kjenner en skokk med Thomaser:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Liker Tomas, men skjønner ikke greia med h i alle navn...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Hihi, når jeg ser Tomas, leser jeg Too maaas
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Jeg også. Toomaas er kjipt navn! Thåmmas er mye bedre
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 I utgangspkt et fint navn, men litt vel oppbrukt...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Fint og klassisk. MYE bedre enn alle de der jålete "se-så-spesiell-jeg-er"-navnene som lanseres på disse sidene til stadighet. Mika Leander og Kaspara og sånt...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Jeg liker godt Thomas:) Tomas er for meg også, en sjarmerende skrivemåte. Overrasker meg i grunn at jeg ikke er drittlei navnet, men jeg synes altså at det fortsatt er kjempefint, sprekt og stilig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 Helt greit navn, men akk, så utrolig kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #16 Skrevet 2. september 2010 Ja, huff så kjedelig, du må jo forandre det så det blir stiiiiiligere! Hva med Thomsander, Tomander eller kanskje Toander?? Neida. Thomas er kjempefint. Et stødig og fint navn som ethvert skikkelig mannfolk kan leve hele livet med (i motsetning til enkelte motenavn som KUN passer på babyer).
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #17 Skrevet 2. september 2010 Fint navn. Og ikke så vanlig nå lenger. Var på topp rundt 1980 tror jeg, siden da vet jeg ikke om noen Thomas-er. Absolutt med h!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #18 Skrevet 2. september 2010 samboer heter Tomas synes det er kjempe fint
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #20 Skrevet 2. september 2010 Jeg har en Thomas som er 13 år. Er selvfølgelig veldig glad i navnet;)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #21 Skrevet 2. september 2010 Vet om en Thomas på 16 og en på 4, i tillegg til alle fra 80tallet så klart. Det var en del av dem da. Flott og internasjonalt navn. Jeg liker det godt, så lenge man ikke setter Jan forran. hehe ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #22 Skrevet 2. september 2010 Tomas er fint ;-) syns ikke H'en har noe i det navnet å gjøre. Akkurat som at Tone er mye finere enn Thone- unødvendige H'er
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #23 Skrevet 2. september 2010 Aldri hørt om Thone. Men Tomas uttales jo nettopp Tomas, og ikke Thomas. Altså- 2-mas. Det er ikke så uvanlig i nordnorge. Samme som Kjetil og Ketil, liksom. Tomas og Thomas er ikke samme navn.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #24 Skrevet 2. september 2010 Her hvor vi bor så heter annenhver mann Thomas. Inkludert min mann, min bror, min bestefar, mennene til tre av veninnene mine, bestekameraten min fra videregående og eksen min.... Enten så må dette være Norges mest brukte navn, eller så har jeg samtlige norske Thomas i min omgangskrets:) Kunne ikke brukt det selv, (en gang må det stoppe men navnet er det ikke noe galt med.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #25 Skrevet 2. september 2010 Kjempefint navn! Eldstemann heter nesten det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå