Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Thomas?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent navn. Man kan fint leve et liv som Thomas:-)

Skrevet

Er glad i Thomas, selv om jeg kjenner en skokk med Thomaser:)

Skrevet

Liker Tomas, men skjønner ikke greia med h i alle navn...

Skrevet

Hihi, når jeg ser Tomas, leser jeg Too maaas

Skrevet

Jeg også. Toomaas er kjipt navn! Thåmmas er mye bedre

Skrevet

I utgangspkt et fint navn, men litt vel oppbrukt...

Skrevet

Fint og klassisk. MYE bedre enn alle de der jålete "se-så-spesiell-jeg-er"-navnene som lanseres på disse sidene til stadighet. Mika Leander og Kaspara og sånt...

Skrevet

Jeg liker godt Thomas:) Tomas er for meg også, en sjarmerende skrivemåte.

Overrasker meg i grunn at jeg ikke er drittlei navnet, men jeg synes altså at det fortsatt er kjempefint, sprekt og stilig.

Skrevet

Helt greit navn, men akk, så utrolig kjedelig.

Skrevet

Ja, huff så kjedelig, du må jo forandre det så det blir stiiiiiligere! Hva med Thomsander, Tomander eller kanskje Toander??

Neida.

Thomas er kjempefint. Et stødig og fint navn som ethvert skikkelig mannfolk kan leve hele livet med (i motsetning til enkelte motenavn som KUN passer på babyer).

Skrevet

Fint navn. Og ikke så vanlig nå lenger. Var på topp rundt 1980 tror jeg, siden da vet jeg ikke om noen Thomas-er.

Absolutt med h!

Skrevet

samboer heter Tomas :)

synes det er kjempe fint :)

Skrevet

Jeg har en Thomas som er 13 år. Er selvfølgelig veldig glad i navnet;)

Skrevet

Vet om en Thomas på 16 og en på 4, i tillegg til alle fra 80tallet så klart. Det var en del av dem da. Flott og internasjonalt navn. Jeg liker det godt, så lenge man ikke setter Jan forran. hehe ;-)

Skrevet

Tomas er fint ;-) syns ikke H'en har noe i det navnet å gjøre. Akkurat som at Tone er mye finere enn Thone- unødvendige H'er :)

Skrevet

Aldri hørt om Thone. Men Tomas uttales jo nettopp Tomas, og ikke Thomas. Altså- 2-mas. Det er ikke så uvanlig i nordnorge. Samme som Kjetil og Ketil, liksom. Tomas og Thomas er ikke samme navn.

Skrevet

Her hvor vi bor så heter annenhver mann Thomas. Inkludert min mann, min bror, min bestefar, mennene til tre av veninnene mine, bestekameraten min fra videregående og eksen min.... Enten så må dette være Norges mest brukte navn, eller så har jeg samtlige norske Thomas i min omgangskrets:) Kunne ikke brukt det selv, (en gang må det stoppe :) men navnet er det ikke noe galt med.

Skrevet

Kjempefint navn!

Eldstemann heter nesten det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...