BikkjeBisk Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Står helt stilt her!! Så blir veeeeldig gla viss du har tips og liste
lÅktiHaUDe Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 - Spaghetti - Foliebakt torsk i ovn m/grønnsaker og hjemmelaget potetmos m/hvitløk - Wok - Taco - Kjøttsuppe - Svinestek m/dampede grønnsaker og hjemmelaget potetmos - Pannekaker m/suppe - Kjøttkaker i brunsaus - Kylling og ris m/dampede grønnsaker + saus - Pølser og chips - Fiskegrateng Da husker jeg ikke flere retter . Vi har 14 dg meny. Pluss at noe blir det rester av, som svinestek .
BikkjeBisk Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Tusen takk Vill gjerne ha flere HI
signe maten Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Kanskje du kan få noen tips av denne tråden? Jeg blir helt blank innimellom jeg også - helt håpløst http://www.dinbaby.com/forum/thread/142208123
hol(L)y COW Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Kanskje ikke den mest inspirerende lista, men sånn ble de denne uka: Mandag - Salat med grillet kylling Tirsdag - Pasta med ostesaus og svinekjøttstrimler + salat Onsdag - Raspeball (går kjapt når man bruker de ferdigposene!) Torsdag - Torsk med hvit saus, nypoteter, gulrøtter og bacon Fredag - Fiskegrateng + salat (med rester fra torskemiddagen - bruker alltid lage litt ekstra) Lørdag - Tacogryte Søndag - Hjortesteik med ovnsbakte grønsaker og viltsaus (må rydde plass i frysen til årets fangst;)
BikkjeBisk Skrevet 1. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2010 Det hørtes virkelig godt ut med Hjortesteik dog da jeg aldri har smakt det, hehe.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Har det ikke fast HVER uke, men ofte disse rettene.. * Fiskeboller i hvit saus (kokt gulrot og potet til) * Kylling, stekt sammen med f.eks løk, paprika, squash, sjampingong. Pasta/ris og Bretagnesaus fra Toro * Spaghetti (Dolimio pastasaus) * Fiskekaker (kokt potet og raspet gulrot til) * Hjemmelaget pizza * Svinesnadder m/bakt potet (steker svinekjøtt med det man vil til, valgfri saus) * Biff og fløtegratinerte poteter (valgfri grønnsaker og saus) * Laksefileter, brokkoli, ris og fiskesaus * Lasangne * Risengrynsgrøt * Kjøttkaker i brun saus * Pannekaker * Indrefilét av svin med potet og fløtesaus (valgfri grønnsaker til) * Kjøttsuppe * Tomatsuppe med kjøttboller
*Rutletutt* Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Denn uken er planen: Mandag - strimlet kyllingfilet, bacon og diverse grønnsaker som er woket sammen. Tirsdag - gryterett med karbonadedeig Onsdag - hjemmelagde fiskekaker med kokte poteter, blomkål, kålrot og gulerot + urtesmør I dag tenker jeg å steke servelatpølse og ha kokte poteter, gulerøtter, tomatsaus og fullkornsmakaroni Fredag er det alltid hjemmelaget pizza + salat Lørdag - taco med kyllingkjøttdeig Søndag - stekt kyllingfilet med ris, ovnsbakte poteter og salat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå