Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Skulle ønske jeg ikke gjorde det, men greier ikke å la være:-( Det går på TLC. Det er ei jente på 18 som har vært i bilulykke, og er 3 mnd gravid. Kjæresten døde og de vet ikke hvordan det går med babyen. Helt forferdelig!:-( Med tanke på at mamma opplevde dette med meg i magen, er det helt rart og fælt å se på!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 huff da. Døde din far i bilulykke mens din mor var gravid med deg? eller var hun i bilulykke?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Bruker å se på det, for egentlig favorittkanalen min, men nå går det doku om seriemorderen i Belgia på disc. world. Skulle ønske jeg kunne se alt på en gang.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Ja, pappa døde i bilulykken mamma var med i, da hun hadde meg i magen. "Heldigvis" for jenta var det bestekameraten til kjæresten og ikke han selv som døde. Det gikk visst bra med babyen også.. Tror det går hver kvald halv elleve på tlc.. Er ikke helt sikker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå