Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hvordan vite om det har BPA i den? Jeg fikk 2 nye flasker bestilt fra internett, men det står ikke(slik som det står på de andre jeg har kjøpt)at det er 0 BPA...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Om flasken er lysbrun eller matt (med en kolikk-ring i tuten) så er den uten BPA
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 åj okei, de her er HELT Blanke...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 De skal enten være i brun plast eller i "tåkehvit" plast. de som er helt blanke og gjennomsiktige er med BPA!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 http://www.philips.no/c/avent-mate-med-tateflaske/25157/cat/ Se under vanlige spørsmål....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Da er det BPA i dem Om du allerede har bestilt og betalt for dem så sender du dem bare i retur når de kommer (om du ønsker det da) 22:54
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Hvor har du bestilt de fra da? Jeg byttet ut alle mine avent flasker med nye uten BPA. De første jeg kjøpte er ganske gule i fargen og harde i plasten. De siste jeg har kjøpt er mykere i plasten og har en ekstra ring. De gamle med BPA var blanke og i hard plast. Vet ikke om dette gjorde deg noe klokere. Hvis du har pakkningen fremdeles så se om det er en trekant laget av 3 piler på den og hvilket tall som eventuelt står i den. Kan ikke hjelpe deg med hvilket tall som indikerer at det inneholder BPA, men det kan du kanskje google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå