Gå til innhold

hva synes dere om navnet Robin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I samme gate som Raymond, Kent, Ruben, Jonny osv. Ikke pent!

Skrevet

Kristoffer Robin hihi..

 

Neida jeg syns det er kjempe fint:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint :) Hadde lyst til at sønnen vår skulle hete det, men sambo var ikke enig. Så da ble det Robert :)

Skrevet

Belastet og harry, passer med kompisene Ronny, Kevin og Johnny...

Skrevet

Jeg har en gutt som heter Robin!

Syntes navnet er kjempeflott!

 

Skrevet

Tss. Det er ikke et belastet navn! Må dere slutte å tulle, bare for en undersøkelse i et blad sier at et navn er belastet, menes det ikke at alle skal synes de er stygge...

 

 

Kjenner 5 Robin og alle er gode gutter/mannfolk

Skrevet

Uff.....jeg beklager, men jeg syns det er fryktelig navn.

Skrevet

Han i hundremeterskogen? ;) Første jeg tenker på når jeg hører det.

 

Har dårlige assosiasjoner med navnet fra jeg var yngre, men har ikke noe forhold til det nå...helt greit navn, vil jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...