Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Aurora Amanda Anniken Anneli Annelin Amelia Amalie Alette Anette Astrid Alvilde Amy Birgitte Birthe Beate Charlotte Clara Christina/e Christiane Celia Celin/e/a Cornelia Dina Diana Daniella Evina Elena Eline Evy Eva Elise/a Evita Era Elsa/e Elin Frida Frøya Fernanda Fredrikke Gina Gitte Gwendolyn Greta Hilda/e Henrikke Hennie Haldis Ida Isa Iva Ina Ivy Isabell/a/e Jeanette Jonette Jannicke Kaja Kamilla Kristin Keisha Kajsa Kine Lene Lena Lone Line Lina Liv Laila Linda Lilli Mina Mariell Mona Milly Maiken Mari Nina Nine Nille Naomi Nemi Nora Nathalie Nanna Olette Olea Olise Ovidie Ovidia Ofelia Pia Petra Queen Ronja Ranja Rita Runa Rosa Rigmor Stine Stina Stella Sunniva Synnøve Siv Sanne Susanne Susann Serine Solvår Solveig Synne Tuva Trine Tiril Tanja Tone Tasha Una Ulrikke Victoria Vanje Veronica Vivi Wenche Xenia Ylva Zorette Æsbjørg Øllegaard Øyvor Øyunn Åse
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Ja du hadde ikk trengt å skrive alle navnene du kunne. Hun var ute etter navn som passet til adrian madeline mathea andrine anikken
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Altså, jeg vet ikke hva hun er ute etter, og alle der går til Adrian på en eller annen måte. Dessuten er det enkeltindivid vi prater om;) Hvis det hadde vært alle navn man hadde visst om, hadde man jo vært lite klok;)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Jeg har en lillebror som heter Adrian og jeg heter Nathalie:) syns det er en fin kombinasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå