Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Må si jeg begynner å bli svett og lei meg over hva jeg får servert av og til hvis min sønn på fem år blir fortvilt og ikke får det som han vil... lurer på hva som er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 møkkamamma og gomming(dumming) han er 3år;)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 "Jeg vil ikke ha noen mamma! Jeg vil at du skal bli drept og være død!" Sagt av fireåringen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Nå er gutten min bare 2,5 år da, men det slemmeste han har sagt er at jeg har stor rumpe :-) (Og så sa han at han også ville ha stor rumpe, ha ha)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 "mamma, nå har jo babyen kommet ut av magen, men den er jo ikke liten alikevel. Er ikke det litt rart egentlig?" hehe...komme ikke mye stygge kommentarer fra in 4 åring, dette var vel det "slemmeste". Får derimot massevis av kjærlighetserklæringer hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Godt å høre, min sier hvis han ikke får det som han vil " du ødelegger hele dagen min mamma" Drittmamma. Jeg flytter. Jeg knuser alle tinga dine mamma. Jeg hater dette huset, jeg skal flytte. Godt de viser de elsker oss oxo ellers hadde det vær fælt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå