Gjest Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hvor mye brutto (før fradrag) tjener dere tilsammen i familien for å f¨å dette til ) Hvor mye utgjør lån + (barnebidrag hvis dere har det) hver måned. Har lyst til å jobbe deltid men tror ikke vi klarer det med de utgifter vi har. Fin å få litt tips hva andre klarer seg med. .. Og hvor stor stilling har dere....Tar gjerne mot noen gode spare tips ox0:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 jeg jobber ikke deltid nå lengre (dvs, jeg jobber 80% da..), men gjorde det fra eldste var 8 mnd, og frem til minsta var 18 mnd (fra 2006 til høsten 2009). Vi betalte 10.000 kr i mnd i lån på huset, og jeg hadde en 33 % stilling, som ga rett under 6000 utbetalt (husker ikke hvor mye det var før skatt). I tillegg hadde vi kontantstøtte på et barn nesten hele veien (3303 kr) + barnetrygd for 1, etterhvert 2, barn. Eldste gikk deltid i barnehage fra høsten 2008, så da betalte vi 1000 kr der også. For oss gikk det ganske greit, vi hadde ikke så mye til overs, men følte heller ikke at vi måtte spare så veldig. Har fått testet ut veldig mye billigmerker i matbutikken da:)
Gjest Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Takk for svar. Men hvor mye tjente mannen din da brutto? Min mann har ikke så høy lønn..
Arb.ledig husmor Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Vi skal nå frem til feb leve kun på min manns lønn, barnetrygd og en kontantstøtte. Tilsammen får vi utbetalt ca 27 000kr, og da har vi utgifter på: Hus: 8 000kr Bhg: 2 630kr Andre regninger: ca 6 000kr Mat: ca 4 000 Og sikkert noe mer som eg ikkje har husket nå... Men vi har spart opp en buffer da, ca det som eg tape på å gå hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå