Gå til innhold

Livet hadde vært så mye bedre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For både barnet mitt og meg hvis jeg bare hadde rømt byen og skrevet far ukjent. Han hadde aldri funnet ut av det heller.

Istedenfor blir mitt barn såret gang på gang av en far som kommer og går som han vil. En som kjefter og krangler med meg så ofte han får muligheten. Lager livet mitt surt og jævlig. Off...hadde jeg bare fulgt magefølelsen min den gangen. Men neida..trodde barnet ville sette pris på at jeg la til rette for samvær. Når hun blir eldre så får jeg vel høre: "hvorfor i helvete dro du ikke din vei mamma, og holdt han utenfor livene våre". Ja hva skal jeg svare på det..............................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt..... det er så tøft være mamma og så ha en bf som er vrang bare for å være det.... og alle familieterapeauter, advokater og lover og regler mener det beste er samvær med mor OG far. Men fakta er at i noen tilfeller så ha det vært best å BARE ha en forelder som er oppegående. For om man er oppegående så blir man så tappet av å oppleve så mye styr...som igjen går ut over barnet ved at man er sliten, lei seg og redd...... og ingen vil høre.... sender deg og barnet ditt en klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...