Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Jeg trenger råd! Datteren min kommer opp etter at hun har lagt seg. Noen ganger for å spørre om forskjellig, andre ganger bare for å tøyse. Vi prøvde klistremerke hvor hun etter noen ganger fikk en liten premie, men det ble så vanskelig å skille mellom "nødvendige" og "unødvendige" grunner til at hun kom opp (feks hva skulle vi gjøre hvis hun både hadde vært lei seg for noe og vært tøysete samme kveld?). Og nå skal jeg snart ha henne med meg på tur, og gruer meg til at hele kveldene kommer til å gå til å legge henne. Blir vel ekstra mye mas i og med at det er nye plasser... Noen tips? Både generellt og til akkurat den turen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Oftest er dette kun for å få oppmerksomhet - så ikke gi henne det. Når dere hører henne komme, el ser henne. Gå mot henne uten å se på henne, leei henne tilbake i seng, ikke snakk m henne og fortsett slik. Til slutt så gidder hun nok ikke dette lenger når hun ikke får respons. Første gang hun kommer kan dere feks si at nå lille venn er det natta og du må sove nå, så nå må du gå tilbake i senga di og følg henne, men de neste gangene ikke si noe el se på henne for å vise at hun får kontakt. Dette funka her hjemme i alle fall. Lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå