Gå til innhold

VOGN - hvilken velger desemberjentene?


KuleMageIgjen

Anbefalte innlegg

Vi går nok for Emmaljunga city cross - har lagt inn bestilling på creme leatherette. Har dere bestemt dere - og hvilken ble det? Er jo såå mange fine å velge i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha Emmaljunga Edge Duo Combi.

Har hørt så mye bra om de vognene, både på tester og av venninner.

Skal til Sverige om noen uker og bestille der :) Blir enten en mørkgrå eller den brune. Ikke helt bestemt oss for fargen enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fin Bugaboo Cameleon til datteren vår som er 21 mnd. Den kjøpte vi ny og har tenkt at lilleror skal overta den, også skal hun mest sansynlig få Easy Walker.

Vi lurer på en Easy Walker søskenvogn også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, så moro, vi har valgt akkuratt de samme fargene, men skal ha nitro city, for å få plass i den lille bilen min og for å lettere bære opp alle trappene. Men veldig fine farger du har valgt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det Emmaljunga edge duo combi jeans black :) Var en tur innom Østersund så vi kjøpte den der. Har ikke sjekket prisene i Norge på den, men regner med vi sparte litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vurdert Emmaljunga Smart Dou, men jeg tror den blir for tungvindt å trille. Blir nok en trehjuling med svingbart forhjul i stedet, TFK Joggster Twist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quinny speedi hadde vi fra før stående fra storesøster som nå er 4 år...måtte kjøpe en Dreami bag til den da. Det får duge for de få månedene babyen må ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmaljunga City Jet skal vi bruke mens hun er lita. Kjøpte ny til storebror, for tre år siden, så den funker fint enda. :) Også regner jeg med det blir ei ny sportsvogn når den tiden kommer heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt en simo classic med sportsdel og bag til 2500kr brukt. Vi er veldig fornøyd. God plass i bagen på kalde vinterdager og gode hjul når vinteren setter inn.

Hva synes dere om å kjøpe brukt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann hi, den fargen er helt nydelig. Jeg har selv kjøpt emmaljunga mondial i den fargen og er storfornøyd, virkelig vakker :) Håper den er like god som den virker, men bare hørt gode ting om den, samt fått en veldig anbefaling fra min tante om samme type vogn så satser på det går fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga City Cross 2011 modell som er kjøpt i Sverige. Sort farge og det fulgte med stelleveske, myggnetting som er innebygd, regntrekk og vognpose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...