**Lykke** Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hei. Er i uke 7, og fikk tips av en venninde at jeg mått ligge med en pute mellom beina for det skal forhindre bekkenløsning?? Noen som kjenner til dette? Jeg husker at jeg hadde pute mellom beina og på siden sist, men det var helt i slutten og jeg mener og huske det hadde mere med størrelsen på magen og gjøre
Babyønske �� Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Tror nok ikke det forhindrer bekkenløsning noe særlig, men det kan hjelpe på belastningen om man allerede har bekkenløsning.
Trollmor til 2 Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Det kan nok ikke forhindre bekkenløsning nei, men det kan gi bekkenet en god avlastning når man først har fått bekkenløsning. Jeg bruker ammeputen mellom bena for å avlaste bekkenet. Den er akkurat passe lang, slik at den støtter beinet helt i fra midten av låret og ned til anklene. Da får bekkenet slappe helt av, uten at noen muskler der trenger å holde på plass noe som helst. Men om man får bekkenløsning eller ikke, kan nok ikke avgjøres av putebruk mellom bena desverre...
Popelko Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg fikk tips om det fra legen når jeg fikk tidlig bekkenløsning. Det gikk ikke over,men ble bedre. Kan jo være tilfeldig. Men uansett,veldig behagelig hvert fall ) Jeg brukte ammeputa, og den har jeg planer omå finne fram igjen snart )
Oppnedx2 Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 jeg fikk også tidlig bekkenløsning, men begynte ikke med puta før uke 20, da det ble en nødvendighet for meg for å få sove :-) Deilig er det hvertfall! Jeg bruker en slik stor pute som står bakom de vanlige soveputene i sengen (husker ikke mål men er kjøpt på jysk) så all vekt og press forsvinner .. Deeeilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå