Gå til innhold

Hvor mye koster huset/leiligheten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt kostet 1 490 000,-

Må pusse opp det meste for å få det slik jeg vil ha det. Blir deilig når alt er ferdig, men det kommer til å ta tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte enebolig for 1 mill, verdien er nå 1,65 mill:) Bor på landet vi da;)

Skrevet

Kjøpte enebolig for 2,1 mill for snart 3 år siden.

Flyttet rett inn, men har gjort noen småting etterpå som å pusse opp vaskerommet, malt barnerommene, laget gjesterom.

Vet ikke verdien nå, men sikker rundt det samme tenker jeg?

Skrevet

Vi betalte 2,3 mill - i tillegg er det fellesgjeld på 400 000, så totalprisen var 2,7 mill. Hadde vel fått 2,6 eller 2,7 mill nå fire år etterpå. 4-roms leilighet, 73 kvm.

Skrevet

Vårt kostet 1.250.000 Men så har vi pusset opp alt, og bygget på.

Siste verdivurdering var 3.000.000+

Skrevet

Vi kjøpte for 2 mill i 2005, pusset opp for 1 mill i 2006 og huset er i dag taksert til 3,8 mill.

Skrevet

Vi ga 2,5 mill. for 2 år siden, og det var vel 250.000-300.000 under takst

Skrevet

Kjøpte den for 200 000,-

Restaurert for ca halvannen mill.. Kommer nok ikke til å få mer enn 2 mill for den, selv om den er übernydelig og svær:) Ikke det at jeg skal selge, men ...

Skrevet

Vi ga 1,1 mill for 4 år siden.Pusset da opp for 350 000.

Taksten nå er 1,6 mill

Skrevet

Vi betalte 800000 for min fars barndomshjem. har full oppussing innvendig nå, utsiden gjorde faren min for 3 år siden. :) og ja....det er litt utti periferien ;)

Skrevet

Skal bygge og har fått forespeilt at det kommer på 4 mill..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Betalte 2.6 i januar, har pussa opp litt men ikke noe som drar opp prisen tror jeg. Drar seg vel til når vi får laga et soverom til, og veranda

Skrevet

Kjøpte det for ca 2 750 000,-, pusset opp for 850 000,-. Enebolig.

Skrevet

Kjøpte leilighet i mai for 2,1 mill. Har pusset opp en god del, men vet ikke hvor mye det har å si på verdien.

Skrevet

Kjøpte for 2 550 000,- i fjor sommer. Nå taksert til 2 850 000,- . Har ikke gjort noe med huset,men vi kjøpte det under takst.

Skrevet

leiligheten er ikke ferdig enda, men prisen blir 3,9 mill. Verdien har derimot økt kraftig siden vi kjøpte leiligheten i oktober i fjor.

Skrevet

Betalte 3,750.000,-

Ny takst 4,900.000,- (MYE opppussing og renovrering)

Skrevet

kjøpte for 300000, pusset opp for 1 mill, taksert til rett over 6mill, ja vi er heldige:)

Skrevet

Kjøpte for 3,2mill

Ny takst: 6 mill

Kjøpte for 6 år siden, rett før prisene steg til værs! Heldig med den. Vi har pusset opp en del...

Skrevet

Kjøpte enderekkehus for 1,75mill i oktober i fjor, og har hittil bare totalfornya kjøkkenet, og malt to soverom. Samt lagt nytt golv på kjøkken og stue.

På sikt skal vi bygge på et soverom, og bygge inn boden i inngangspartiet, og generell oppussing.

Skrevet

Huset vårt kostet 2 350 000 da vi kjøpte det for 6 år siden (bygd i -68, men fremstår som så å si nytt pga. oppussing).

Nå er taksten på 3 200 000. Bor like utenfor Tromsø sentrum.

Skrevet

Æsj, jeg er bare ekkel, men vårt hus betaler vi 2,7 mill for. Og det i tjukkeste Oslo, flunka ny enebolig innenfor bomringen. Har fått forhåndstakst på 6 mill. Er veldig spent på hva taksten blir når det er ferdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...