Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 spontanabortert i uke 7-8, kom det klomper i lag med blodet da?? kommer det klomper når det er så langt?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Kan aldri si det kom klomper, klogger eller tresko ut med blodet. Det skulle tatt seg nydelig ut
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Klumper pleier komme når man blør mye. Dette skjer også når man blør mye under mensen. Det er levret blod. Klumpene er IKKE babydeler om det er derfor du lurer på om det kommer klumper når du er så "langt" på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå